Menjador

CONSULTEU ELS MENÚS DE L’ESCOLA

El menjador escolar és un espai educatiu on s’intervé de manera global en els hàbits i la socialització de l’alumnat. S’aposta pel foment dels hàbits alimentaris saludables i les activitats de lleure educatives. L’escola ofereix aquest servei a tots/es els/les alumnes del centre.

El menú l’elabora per la dietista de la Fundació Mercè Pla, a la qual pertanyem, i es prepara al càtering de l’Entitat. Tot respectant les dietes per al·lèrgies, intoleràncies i els canvis de dieta per necessitats específiques.

El servei de menjador està a càrrec de la Fundació Pere Tarrés. Aquesta, formada per un equip de monitors/es és l’encarregada de realitzar l’activitat d’higiene, menjar i esbarjo de l’alumnat en horari de migdia de les 13:00 h fins a les 15:00 h.

Es fan dos torns de menjador, el primer a les 13:00 h i el segon a les 14:00 h. El servei de cuina i neteja el realitza l’encarregada de menjador, juntament amb dos treballadors del Centre Especial de Treball (CET) de la pròpia Fundació.

Disposem de diversos menús adaptats a cada necessitat: normal, triturat, sense glúten, sense lactosa, sense carn. Podeu consultar-los en aquest document.