Transport

El transport escolar del nostre centre és gestionat pel Consell Comarcal i subvencionat a través de les beques de transport que dóna el Departament d’Educació, no representant cap cost econòmic per a les famílies.

El servei es fa mitjançant autobusos i/o taxis, disposant de diverses línies que recullen els alumnes a les diferents parades de les poblacions de la comarca del Baix Ebre. El servei disposa de l’assistència de monitors/es encarregats/es d’acompanyar a l’alumnat durant el trajecte. En el cas que un alumne/a tingui problemes d’accessibilitat el transport utilitzat estarà adaptat per a les seves necessitats.

Les línies d’autobús que disposem són les següents, podeu consultar els horaris i parades als següents enllaços.

LÍNIA 20: Tortosa- Jesús- Remolins- Roquetes
LÍNIA 21: Tortosa- L’Atmetlla de Mar- El Perelló- L’Ampolla
LÍNIA 22: Deltebre- Camarles- L’Aldea
LÍNIA 23: Tortosa – Tortosa