Visita del Dr. Climent Giné: un nou impuls a la inclusió educativa

L’equip directiu de l’Escola Mercè Pla, els membres de la “Comissió per la Inclusió” i el professional CEEPSIR, juntament amb l’EAP Baix Ebre, estan immersos en una formació innovadora per avançar en la transformació dels centres d’educació especial en proveïdors de serveis i recursos educatius.

En aquest context, el doctor Climent Giné, reconegut doctor en psicologia i professor emèrit de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació Blanquerna, ha visitat la nostra escola i ens ha ofert un assessorament que ha resultat ser d’un gran interès.

El Dr. Climent Giné és un dels experts de DINCAT que lideren aquesta formació, que té l’objectiu de reflexionar sobre el paper dels centres d’educació especial en la inclusió educativa, reconsiderar el seu rol i estructura, aprofundir en l’avaluació personalitzada i acompanyar en la implementació del suport conductual positiu per la millora del benestar de l’alumnat.

Aquesta formació promet esdevenir un catalitzador que ens permetrà continuar avançant en el camí de la inclusió i de la personalització de l’aprenentatge.