Compartim el nostre coneixement de la Boccia amb altres escoles!

Durant aquestes dues setmanes, els fisioterapeutes hem tingut la sort de poder compartir amb dues escoles, la nostra experiència i coneixement de la Boccia, l’Escola Mestre Marcel.lí Domingo de Roquetes i el Cinta Curto de Ferreries.

Aquestes escoles han treballat com a projecte de centre “L’esport Olímpic” i, específicament amb el cicle mitjà, l’esport paraolímpic. L’objectiu d’aquestes demostracions era donar a conèixer la boccia, i promoure la inclusió i l’accessibilitat a l’esport per a tothom.

Hem explicat quina és la normativa, el funcionament i les regles de la boccia, i hem realitzat activitats pràctiques perquè puguèssin experimentar aquest esport de primera mà.

La resposta dels alumnes ha estat molt positiva. S’han mostrat interessats i entusiasmats amb la boccia i han gaudit molt de les activitats.

Estem molt satisfets amb l’acolliment que hem tingut a les escoles. Considerem que és una eina molt valuosa per a la inclusió i per fomentar la pràctica esportiva entre els més petits.