TVA en el Servei de Restauració

En cursos anteriors, el grup de TVA2 havia estat treballant en el que anomenàvem “Servei d’aigües”, i que consistia en oferir aigua envasada al professorat i alumnat que ho desitjaven.

Un cop consolidat aquest aprenentatge, en el context de la formació professionalitzadora que s’imparteix als alumnes del grup, aquest curs estan anant molt més enllà, ja que -no només ofereixen aigua als seus clients- sinó que disposen d’una àmplia carta de productes (entrepans, crepes, sucs, snacks, etc) que han de servir amb la major professionalitat possible.

Es tracta d’un pas més en el treball de les competències personals, socials i professionals d’aquests alumnes.