CARNESTOLTES 2021
04/02/21
Pregó de CARNESTOLTES : dilluns 8 – per Megafonia , ofert pels alumnes de sisè on :
S’anunciaran les consignes a OBEIR els dies 9, 10, 11 i 12, SEGONS ENS MANI la reina COLORAINES !!!
Pregó de CARNESTOLTES : dilluns 8 – per Megafonia , ofert pels alumnes de sisè on :
S’anunciaran les consignes a OBEIR els dies 9, 10, 11 i 12, SEGONS ENS MANI la reina COLORAINES !!!
Aquest segon trimestre, els alumnes de Cicle mitjà hem començat a treballar el projecte del Cos humà, on treballarem els diferents aparells i òrgans que formen el nostre cos.
Per començar, hem començat treballant els principals ossos que tenim. Hem après coses com que el més… Llegeix més»
L’alumnat de Cicle Inicial el trimestre passat va començar a treballar l’obra de Les Quatre Estacions d’Antoni Vivaldi. Molt engrescats van fer una pintura amb mans i escuradents tot seguint el ritme i melodia de l’audició que escoltaven. En aquest cas, La Tardor.
Quina audició de la obra Les Quatre Estacions penseu que tocarà treballar durant els propers dies?
Aquí us deixem un recull de fotografies i l’audició per si la voleu escoltar des de casa.
El retorn a L’ESCOLA HA ESTAT súper divertit, per una banda els REIS MAGS ENS HAN DEIXAT estupefactes amb un paquets colossals acompanyants d’altres més petits…i en obrir-los, què hi havia ???? MIREU, mireu…!!
Per una altra banda, el paisatge de la gran NEVADA, ens ha regalat la diversió de la neu!!! Hi ha res més divertit ???
Ivet, Isis i Dídac