Som de l’oest.
18/11/20
A les nenes i els nens de cicle mitjà ens agrada molt cantar la cançó: Som de l’oest. Però… què vol dir ser de l’Oest de Catalunya, la terra on és pon el Sol?
Per saber què vol dir, primer vam aprendre què eren els punts… Llegeix més»




