L’escola

QUI SOM ?

L’Escola Sant Jordi és un centre d’ensenyament públic on s’imparteixen Educació Infantil i Educació Primària. Som una escola activa i participativa que prioritza l’assoliment per part dels alumnes de les competències bàsiques que afavoreixen l’autonomia necessària per a l’aprenentatge i pel desenvolupament personal i social.

L’horari acadèmic dels alumnes d’educació infantil i educació primària és de 9 a 12.30 hores del matí i de 15 a 16.30 hores de la tarda.

Com a escola pública, comptem amb els serveis de l’Equip d’Assessorament Psicopedagògic (EAP), logopeda i assessorament LIC.

També disposem de biblioteca, d’aula de reforç i d’aula d’informàtica amb tots els aparells connectats amb xarxa, connexió a Internet i canó de projecció. La majoria de les aules estan equipades amb PDI (pissarra digital interactiva) i/o canó, i l’objectiu és anar equipant les aules que falten.

El Centre compta amb servei de menjador i servei extraescolar de tarda.

Les activitats extraescolars, a càrrec de l’AMPA, es fan al migdia i a la tarda.