Els esquelets de cicle mitjà

Aquest segon trimestre, els alumnes de Cicle mitjà hem començat a treballar el projecte del Cos humà, on treballarem els diferents aparells i òrgans que formen el nostre cos.

Per començar, hem començat treballant els principals ossos que tenim. Hem après coses com que el més gran de tots es diu fèmur, i el més petit, estrep, i es troba dins l’oïda.

Per demostrar-ho, hem construït aquest esquelets amb la cara de tots els alumnes per decorar la porta i les parets de la nostra classe. Fixeu-vos que cadascun esta fent una postura o exercici diferent! Han quedat molt simpàtics.

Clicar al següent enllaç per veure’ls.

ESQUELETS DE CICLE MITJÀ