CELEBREM LA FESTA DE L’AIGUA!

El 18 de juny, penúltim dia del curs escolar, vam celebrar la festa de l’aigua, una de les activitats més esperades d’aquests últims dies de curs. Però abans de començar amb els jocs i les activitats refrescants, vam viure un moment molt especial.
Vam tenir l’oportunitat… Llegeix més»

L’ HORT DE L’ESCOLA

QUI SEMBRA, RECULL.
Un any més hem fet hort a l’escola!
L’alumnat de quart som els escollits per aquesta tasca i any rere any cuidem l’hort, observem els canvis d’estacions i, pacients, esperem que les plantes facin el seu procés.

És un aprenentatge totalment vivencial: tocar, observar,… Llegeix més»