EL MURAL DE L’ESCOLA

Ja tenim acabat el mural de l’escola!

Han sigut tres sessions molt profitoses, on tot l’alumnat de primària ha pogut fer un taller amb el Victor, de Veuretart, per tal de conèixer diferents aspectes relacionats amb el Hip Hop i el Graffiti com a moviment artístic. Aquest taller s’ha centrat en l’expressió d’emocions, i la convivència i la unió com a grup. Després, evidentment, també s’ha realitzat la part plàstica, sortint a la pista i pintant amb els esprais. Tothom hi ha tingut cabuda i l’alumnat ho ha gaudit moltíssim!

I el Claustre també ho hem pogut experimentar! Gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Vicenç, que ens ha finançat aquesta part del projecte, tots i totes les mestres hem pogut participar de la realització del mural i de la realització d’un taller creatiu on hem plasmat els desitjos que volem que es facin realitat al llarg d’aquest curs.

Ha estat una gran experiència!