VI JORNADES APRENENTATGE COOPERATIU – CERVERA

Hola a tothom,

Els dies 7 i 8 de juliol, la Júlia, en Carles i la Núria, van assistir a les VI Jornades d’Aprenentatge Cooperatiu, que aquest any es feien a Cervera.

En allà, van compartir la seva experiència i també van fer una presentació de com iniciem als nous mestres que arriben a l’escola en Aprenentatge Cooperatiu. El fet de compartir experiències amb altres escoles ens ajuda a adquirir nous coneixements, a obtenir més recursos i idees, a resoldre dubtes… tot un llistat d’aspectes positius que ens ajuden a millorar la nostra tasca.

Perquè treballant individualment acabem més ràpid però, si ho fem en equip, arribem més lluny.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *