CREATIVITAT ABSOLUTA

El dimecres passat dia 24 d’abril, l’alumnat de 2n va anar a veure l’espectacle “Monstres” juntament amb l’alumnat de 1r.

Després de dinar, van poder jugar una estona lliurement. Durant aquesta estona lliure, de seguida van començar a sortir idees súper creatives! La seva imaginació va començar a volar d’una manera fascinant: per una banda hi trobem dibuixada a la sorra una representació dels monstres de l’espectacle. Per una altra banda, la creació d’un poblat amb piscina i camps de futbol i, per una altra banda, una botiga de gelats. S’ho van passar molt bé mostrant les seves genialitats!

Per veure les fotografies cliqueu aquí!