Visita de l’Antoni Tolmos

Avui, com a cloenda del 1r trimestre, ens ha visitat a l’escola el pianista i compositor lleidatà Antoni Tolmos.

L’Antoni, l’any 2010 va crear la Nadala “Cançó de Nadal” que els nostres alumnes de 6è han cantat en el Festival de Nadal de la nostra escola aquest curs.

Li vam comunicar a l’Antoni que ens feia molta il·lusió que els nens i nenes de 6è cantessin aquesta Nadala i que se l’havien fet seva, estimant-la molt. Aleshores, ell ens va proposar fer-nos una visita per poder-los escoltar i xerrar una estoneta amb ells.

I així ha estat, li han cantat la Nadala, hem compartit una estona de reflexions sobre el treball i l’esforç per aconseguir les nostres fites i hem gaudit de la seva música amb el teclat de l’escola.

Gràcies Antoni, torna quan vulguis.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *