Preinscripció escolar per al curs 2024-25

El dimecres 6 de març comença el període per la preinscripció escolar per al curs 2024-25. Aquest període de preinscripció s’allarga fins el dimecres 20 de març.

Si esteu interessades en fer la preinscripció a la nostra escola, cal demanar cita prèvia al telèfon 973.27.15.71.

La documentació necessària que cal aportar per tal de fer-la és la següent:

• Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, cal aportar la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • DNI o NIE del pare i la mare, tutor/a. També el DNI del nen/a si en té.
  • Targeta Sanitària Individual (TSI).
  • Carnet de família nombrosa o monoparental (si s’escau).
  • Certificat o resolució de la renda garantida actualitzada (si s’escau).
  • Certificat de discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne/a, del pare o la mare, germà o germana emès pel Departament de Benestar Social i Família (si s’escau).
  • Carnet de vacunes rebudes.

En els següents enllaços, hi trobareu tota la informació necessària per a realitzar el procés.

Per a Educació Infantil (3 a 6 anys)

Per a Educació Primària (6 a 12 anys)

Salutacions,

Equip directiu