El Cicle Superior visitem una exposició

Amb motiu del Dia Internacional dels Drets dels Infants, que es celebra el 20 de novembre, l’alumnat de Cicle Superior de l’escola ha visitat una exposició dels Objectius de Desenvolupament Sostenible i els drets dels infants al vestíbul de l’Escola d’Art Municipal Leandre Cristòfol.

La dinamitzadora de l’exposició ens ha convidat a reflexionar envers quins drets i deures tenim els infants i com és d’important vetllar pel seu compliment per tal d’assolir els Objectius de Desenvolupament Sostenible que proposa l’agenda 2030.

Quin munt de valors i reflexions compartides!

Clicant a la següent imatge, podeu accedir a la galeria de fotos.