Christmas festival

El Nadal és una de les tradicions que més joc dona per celebrar en anglès! Ens encanten aquestes festes i les disfrutem mentre aprenem un munt de vocabulari i aspectes típics dels països de parla anglesa.

Una de les més clàssiques és la cantada de nadales o lectura de poemes. I per això, ens hi hem volgut sumar.

Els i les alumnes de primer i segon de primària han recitat un poema i han cantat una “christmas carol”.

Els nens de primer van recitar I’m a little snowman i els nens i nenes de segon van entonar We wish you a merry Christmas.

Aquest any Santa baixarà per la xemeneia amb tots els seus regals. Els alumnes de 3r li recitem un poema al pare Noel explicant com va a les cases i deixa els regals.

Els alumnes de 4t reciten un poema sobre el Rudolph i els altres rens del pare Noel i com l’ajuden.

A cinquè també ens vam apuntar amb un poema recitat entre tots. Es deia Christmas, i evidentment, era més difícil que el que es va fer a inicial, i ho van fer súper bé!

Es van aprendre el seu vers, i el dels companys, per saber quan els tocava a ells.

És un luxe poder treballar amb aquests nens i nenes!!!

Thank you very much and MERRY CHRISTMAS AND HAPPY HOLIDAYS!!!