Sortida escolar convivencial a La Manreana

El passat 13 de març, l’alumnat i professorat de la comunitat educativa de l’Escola Santa Maria de Gardeny va poder gaudir d’una jornada de convivència a la Granja Escola de La Manreana de Juneda.

Durant la sortida, alumnes i mestres van poder gaudir d’un ampli ventall d’activitats que els van permetre reforçar els vincles afectius i alhora els aprenentatges adquirits al llarg de cada situació d’aula. Entre les activitats que més van engrescar l’alumnat i professorat de l’escola es troben la visita als diferents animals de la granja per conèixer com viuen i quines són aquelles característiques que els fan ben peculiars, els tallers d’elaboració de productes alimentaris a partir de primeres matèries (pa, flams i iogurts) o la importància de la cura i benestar dels animals de la granja i la responsabilitat que comporta aquesta tasca.

L’alumnat i el professorat va desplaçar-se fins a les instal·lacions de la Granja Escola La Manreana amb autocar, tota una experiència nova per algunes i alguns dels infants que van poder gaudir del trajecte i els paisatges de les nostres terres.

L’activitat ha resultat molt enriquidora per l’alumnat, professorat i famílies del centre i esperem poder tornar a repetir propostes lúdiques i convivencials d’escola que ens deixin aquest bon sabor de boca!

Clicant a la següent imatge, podeu accedir a la galeria de fotos.