Festival de ball de la XLI Setmana Cultural

Després d’uns anys en els quals vam haver de canviar el format del Festival de Ball de la Setmana Cultural per la pandèmia, per fi vam poder celebrar l’esperat festival en format presencial, obert a tot l’alumnat i famílies de l’escola.

El Festival de Ball va posar fi a una XLI Setmana Cultural plena d’activitats lúdiques i esportives, com diferents gimcanes organitzades pels docents aprenents de l’escola, el Torneig de futbol al camp esportiu de la UE Gardeny, english games i diferents jocs de llengua catalana, castellana i matemàtiques, o la preparació de la recepta de la mona, per fer-la i menjar-la després.

Va ser una setmana molt entretinguda i divertida, on tota la comunitat educativa vam poder disfrutar de nou d’una Setmana Cultural ben plena.

Volem donar les gràcies al David per la preparació dels diferents balls, els quals tenen un fil conductor basat en el monogràfic que estem treballant al centre, anomenat “Lleida, ens encantes!”. Així, totes les cançons estan relacionades amb la nostra bella i estimada ciutat. Podreu escoltar i mirar cançons com els típics garrotins lleidatans, cançons de grups lleidatans com Koers, o la típica cançó que ja ha esdevingut com un himne lleidatà, “Sóc de l’oest”.

Seguidament, podeu veure el vídeo del Festival de Ball. Esperem que el gaudiu tant com el nostre alumnat preparant-lo i ballant-lo.