Diversity

L’alumnat de tota l’escola hem pogut gaudir un any més de l’ANIMAC, la mostra internacional de cinema d’animació de Catalunya.

Les butaques del gran teatre de La Llotja de Lleida s’han omplert de nou amb els infants de diferents centres educatius de la comarca.

L’edició d’enguany posa èmfasi en la diversitat de la societat, sota el títol “DIVERSITY”, on hem pogut veure “princeses modernes, porcs impossibles, viatges intrigants i molt més”.

La sortida ha resultat un cop més, una experiència enriquidora per als infants i l’equip docent acompanyant de gaudir de propostes audiovisuals animades a través de diferents curtmetratges. Les crispetes no hi eren, però la diversió i l’expectació de gaudir de l’espectacle no han faltat!

Clicant a la següent imatge, podeu accedir a la galeria de fotos.