Dia Escolar de la No-Violència i la Pau

El passat divendres 28 de gener, alumnat i equip docent vam celebrar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau, que és el 30 de gener, aniversari de la mort de Mahatma Gandhi.

El DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.

Així, durant tota la setmana, les diferents classes van treballar continguts relacionats amb la no-violència i la pau. Per la tarda, vam sortir tota l’escola al pati, on l’alumnat de 6è van llegir el manifest que havien preparat tota la classe. Després, vam cantar les cançons que havíem preparat per cicles i, per acabar, tota l’escola vam cantar junts la cançó “No dudaría” d’Antonio Flores, versionada per la seua germana Rosario.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *