El Joc de les Pel·lícules
Aquest curs a l’escola aprendrem moltes coses sobre el cinema. A tercer hem començat amb el “Joc de les pel·lícules”. Ens ha agradat molt… i volem continuar aprenent i gaudint. Clicant a la següent imatge, accedireu a la galeria de fotos del joc.
El Joc de les Pel·lícules Llegeix més »









