Dues llengües, una cançó!

L’alumnat de 5è ha participat en una col·laboració musical amb l’escola Lourdesko Ama Ikastetxea d’Elorrio – País Basc. En aquesta emocionant iniciativa, els/les estudiants de totes dues regions s’han unit per crear una cançó única que fusiona els dos idiomes i celebra la diversitat cultural.

En aquest vídeo, ambdues escoles han unit les seves veus per donar vida a una cançó, en la qual s’entrellacen el català i l’euskera. Aquesta combinació única d’idiomes reflecteix la riquesa lingüística i el patrimoni cultural de totes dues comunitats.

Al llarg de la producció d’aquesta cançó, els estudiants van tenir l’oportunitat d’aprendre sobre les tradicions i costums de cada regió, creant així un espai d’intercanvi i enriquiment mutu. A més, el procés de creació els ha permès explorar noves formes d’expressió artística, conèixer tècniques de producció musical i desenvolupar habilitats de treball en equip.

Esperem que us agradi!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *