Identitat ESBC

Entenem l’educació des d’una òptica de centre participatiu obert a la comunitat, en el marc de l’escola inclusiva, per donar resposta de forma igualitària als reptes i necessitats que es plantegen en l’educació del segle XXI.

Ens trobem enmig d’un procés de transformació del nostre centre educatiu que, a mig termini, ha de fer que la nostra escola esdevingui una comunitat d’aprenentatge, un espai que centrarà la seva acció en l’aprenentatge dialògic i la participació de tota la comunitat per aconseguir un doble objectiu: l’èxit educatiu de tot l’alumnat i la millora de la convivència.

Volem fer de la nostra escola un entorn on es pensi, es discuteixi i es treballi amb la voluntat de reconciliar allò que un/a sap, amb el que no sap encara.

Els trets d’identitat generals que defineixen el nostre PEC els distribuïm en tres blocs:

CONVIURE, COOPERAR I APRENDRE