Pen Pal Project a cicle mitjà!

Aquest curs escolar, l’alumnat de 3r i 4t de primària participa en un projecte e-twinning anomenat Pen PAL Project.

L’objectiu principal d’aquest projecte  és fer un ús funcional i real de la llengua anglesa a través de diferents contactes amb nens i nenes d’una escola alemana. Ens intercanviarem cartes, vídeos i també tindrem una connexió per videoconferència!

(E-twinning és una plataforma per als mestres i estudiants dins d’Europa, per comunicar-se, col·laborar i desenvolupar projectes).

Ja hem realitzat el primer contacte i ens agradaria compartir amb vosaltres aquesta bonica experiència:

Our letters are ready and they have already been sent to GERMANY!

CONGRATULATIONS FOR YOUR GOOD JOB!

FELICITATS PER LA BONA FEINA!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *