Jornades Esportives 4t

El passat dimecres 19 d’abril, els alumnes de 4t van anar al Parc del Migdia a realitzar les Jornades Esportives, una activitat d’orientació i proves que van gaudir molt. En aquesta activitat, els nens i nenes van formar equip amb alumnes d’altres escoles (Escola Migdia, el Col·legi Verd, el Bosc de la Pabordia i l’Annexa) i havien de trobar uns punts dins del parc. Per fer-ho tenien l’ajuda d’un mapa que havien d’interpretar i cada vegada que trobaven un punt, havien de tornar al seu punt de referència i fer la prova corresponent.

Va ser un dia molt intens on els alumnes s’ho van passar d’allò més bé i, a més van fer noves amistats!