Pas a pas, entrem en matèria…

Famílies, ja fa més de dues setmanes que hem començat aquest nou curs, un camí ple d’aventures, aprenentatges i emocions que hem de recórrer plegats. Pas a pas, ens anem adaptant al cicle superior.

Hem començat les rodes de llengua i matemàtiques i el Treball Globalitzat Pericot sobre els éssers vius. També, hem fet diverses dinàmiques de grup i hem iniciat les especialitats! Alhora, hem triat nou delegat i hem estat parlant sobre les normes de classe i d’escola.

Estigueu ben atents al blog de cinquè, ja que el portaran els alumnes i anirem penjant tant les activitats que anem fent com les sortides!

Som-hi!