ELS NOSTRES PRIMERS DIES A L’ESCOLA

Ja han passat uns quants dies que hem començat el curs i els petits/es de l’escola ens estem adaptant a poc a poc. Estan essent uns dies molt intensos, amb moltes emocions, descobertes, retrobaments, rialles, i també alguns plors que, de ben segur, ben aviat es convertiran en somriures. Estem coneixent els espais de l’aula, els materials i a nous companys i companyes amb els quals compartirem molts moments i vivències. I també als mestres que ens acompanyaran en aquesta aventura de créixer, conèixer i gaudir de moltes experiències per aprendre plegats. Volem compartir amb vosaltres diferents moments viscuts d’aquests dies!