Qui és Andy Warhol?

 

Els infants d’I4 han iniciat amb molta il·lusió la nova situació d’aprenentatge d’aquest trimestre, titulada “Qui és Andy Warhol?”. Per començar aquest projecte, hem tingut la sort de rebre la visita de l’Schola Didactica, que ens ha ajudat a endinsar-nos en el món d’aquest artista tan singular.

A través d’activitats dinàmiques i molt engrescadores, els nens i nenes han descobert qui era Andy Warhol, com era la seva vida i per què és considerat un referent de l’art contemporani. Han pogut observar algunes de les seves obres més conegudes i començar a entendre el seu estil, ple de colors vius i repeticions sorprenents.

Aquesta primera presa de contacte ha despertat la curiositat i l’interès dels infants, que ja tenen moltes ganes de continuar explorant, creant i aprenent sobre aquest artista al llarg del trimestre. Sens dubte, serà una experiència plena de creativitat i descobertes!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>