XVI CERTAMEN LECTURA EN VEU ALTA

La nostra escola ha participat un any més en el XVI Certamen de Lectura en Veu Alta. Aquest curs ha estat una mica diferent, doncs la celebració dels Quarts de Final, que estava programada pel mes d’abril, es va haver d’anul.lar degut al confinament pel Covid-19. Tot i així, des de l’organització van adaptar el Certamen a la situació actual, canviant el format.

En aquest nou format de Certamen, els/les alumnes seleccionats/des, amb la col.laboració de les seves famílies i el suport a distància del professorat, s’han preparat les lectures a casa. Aquest és el motiu pel qual, des de l’escola, volem agraïr l’esforç i la dedicació mostrada per tal de poder participar un any més.

Els alumnes participants han estat els següents:

• Categoria de Grumets Vermells (cicle mitjà):
      • Bruno Antúnez, de 3rA
      • Ona Hernández, de 4tA
      • Nuno Fornos, de 4tB
    • Categoria de Grumets Verds (cicle superior):
      • Lluna Tormo, de 6èC
      • Pau Toscano, de 6èA

A continuació us deixem una mostra dels vídeos presentats:

Així doncs, moltíssimes felicitats a tos i totes!

Des d’aquí us encoratgem a que continueu gaudint de la lectura i a que seguiu participant en altres activitats escolars.