XIII Semifinal del Certamen de Lectura en Veu Alta

El passat 24 de març dos alumnes de la nostra escola: la Laia Yani (de 6èB)i el Kepa Rodriguez (de 3rC) van ser seleccionats per presentar-se als quarts de final del XIII Certamen de Lectura en Veu Alta.

El Kepa va passar a la semifinal que avui, 27 d’abril, s’ha celebrat a l’Auditori de la Diputació de Tarragona.

Ho ha fet molt bé, però finalment s’ha quedat a les portes. Tot i així, estem tots molt contents de que hagi arribat tan lluny i des d’aquí l’animem a que no abandoni mai els llibres ni l’hàbit de llegir.