Visita dels guardes forestals!

El passat dimecres 18 d’abril a la tarda els alumnes d’educació infantil vam rebre la visita d’una brigada d’agents forestals voluntaris que ens van venir a explicar quin era el seu ofici.

En un principi, aquesta era una activitat dirigida als alumnes de P4, que estan fent el projecte dels bombers; però finalment vam pensar que podia ser molt enriquidora per a tots els alumnes d’infantil.

Vam aprendre moltes coses noves. Vam sortir al pati de sorra i ens van ensenyar els seus camions. Ens van fer una demostració amb les mànegues d’aigua i van fer sonar les sirenes.

Per acabar, ens vam poder pujar al camió forestal i ens vam posar el casc de protecció.

Moltes gràcies per ensenyar-nos tantes coses interessants d’una forma molt divertida!