VII CONCURSO MEDIO AMBIENTE

Els alumnes de 1rB, fa dues setmanes que es van presentar al concurs escolar estatal sobre el medi ambient. Aprofitant que era d’àmbit estatal van treballar l’expressió oral i vocabulari en castellà, sobre el tema de la contaminació. Es va dividir per equips i vam fer un mural dels diferents temes que engloba la contaminació, i desprès van gravar un vídeo. Van treballar molt i van aprendre un munt de coses, a més, de prendre consciència de que s’ha de cuidar el planeta.

Tot i la il·lusió que van posar, el premi se l’ha endut una escola de Toledo que va fer el vídeo en anglès. Però els nens de primer estan orgullosos de tot el que han après i del diploma que els hi han donat. Aquí us deixem el vídeo i alguna imatge.