Un mateix arbre i diferents mirades.

Els alumnes de primer cada dia observem, des de l’aula, els arbres del pati i aprofitem per crear converses respecte dels colors i les formes de les fulles, l’escorça, si li cauen o no les fulles…i fins i tot, tenim l’oportunitat de veure com els tallen o treuen les branques que no són necessàries perquè creixin millor i més forts.

Però…i si fem d’aquest pati un espai d’aprenentatge i sortim per tocar l’escorça, veure quina forma tenen les fulles, observar les arrels i dibuixar els nostres arbres?

Com veieu, una manera divertida i creativa d’identificar i recordar la flora i la fauna que ens envolta és dibuixar-la, com han fet els nostres alumnes. Mireu com hem decorat l’aula amb les nostres creacions!