Torneig de futbol escolar Cruyff Court Campions

El passat diumenge 8 d’abril alguns alumnes de 6è de l’escola van participar a la 7a edició del Torneig de futbol escolar Cruyff Court Campions.

Els participants van gaudir d’una jornada esportiva amb altres escoles del Vendrell que, degut a la pluja, es va realitzar al pavelló esportiu de l’escola Àngel Guimerà.

A continuació us deixem un enllaç amb la notícia publicada per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament del Vendrell.

Més de 120 alumnes d’escoles del Vendrell participen en la setena edició del Cruyff Court