TARDES DE LLEURE EDUCATIU AL SETEMBRE

Benvolgudes famílies,

Com bé sabeu, la modificació del calendari escolar per al curs 2022-2023 comporta iniciar les classes el dilluns 5 de setembre de 2022 en jornada continuada: de 9h a 13h fins al 30 de setembre. L’alumnat usuari de menjador acabarà a les 15:30h.

El Departament d’Educació, per compensar el temps de setembre on l’alumnat no gaudiria de cap activitat de tarda, finançarà una hora diària d’activitats de lleure educatiu per tal que les escoles les puguin preveure, amb l’objectiu de facilitar la conciliació de les famílies durant el període de jornada continuada i afavorir el suport a l’escolarització.

Així doncs, l’horari dels diferents serveis a l’escola, del 5 al 30 de setembre, quedarà de la següent manera:

Acollida matinal (usuaris)

8h – 9h

Horari lectiu de classes (obligatori) 9h – 13h
Servei de menjador (usuaris) 13h – 15:30h
Activitats de lleure educatiu (opcional) 15:30h – 16:30h

L’empresa encarregada de la programació i realització de les activitats de lleure educatiu és la mateixa que gestiona l’acollida matinal i el servei de menjador escolar (Ecoarrels).

Al juliol es va enviar un qüestionari a les famílies per tal de fer un sondeig de participació. De totes maneres, entre finals d’agost i inicis de setembre us comunicarem com haureu de tramitar la inscripció.

Trobareu més informació a: https://web.gencat.cat/ca/actualitat/detall/Tardes-de-lleure-educatiu-a-les-escoles-durant-el-mes-de-setembre