Sant Jordi, llibres i roses!

El passat dimarts 23 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola amb diferents activitats.

Al matí, vam estar escrivint contes, poemes i cal·ligrames; i vam elaborar un petit detall per regalar a les nostres famílies. També vam poder anar a visitar la paradeta de llibres de l’AMPA, on vam poder triar un llibre per la classe.

LES NOSTRES CREACIONS DE SANT JORDI

VISITA A LA PARADA DE LLIBRES DE L’AMPA

Per la tarda, vam gaudir d’una representació molt original de la llegenda de Sant Jordi organitzada per l’equip docent del centre.

A més a més, es va fer l’entrega de premis del Concurs Literari en el que van participar tots els nens i nenes d’Educació Primària. Els alumnes premiats van ser els següents:

CICLE INICIAL CICLE MITJÀ CICLE SUPERIOR

• 1rA: Waeil Lamniai