RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR

El passat 30 d’octubre es va iniciar el procés que engega les eleccions al consell escolar, on el paper que teniu les famílies és molt important.

CONSULTA LA CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El consell escolar és el màxim òrgan de representació de cadascun dels sectors de la comunitat educativa: famílies, mestres i administració, i l’espai on es prenen importants decisions sobre el funcionament de l’escola, dins de marc legal i fent ús de l’autonomia de centre.

És per això que us encoratgem a presentar les vostres candidatures per a formar part d’aquest consell, i esdevenir els representants del sector famílies.

FULL INFORMATIU (enviat a les famílies)

MODEL PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES

Trobareu tota la informació relativa al procés (censos, dates i terminis) al tauler d’anuncis físic de l’escola i al següent tauler d’anuncis virtual: