ROBÒTICA (del 20 al 24 d’abril)

Les activitats de robòtica que realitzeu les haureu d’enviar a: oscar@escolamartamatavendrell.cat

• Treballarem l’eina “Presentació de diapositives”, amb el correu electrònic corporatiu de l’escola (@escolamartamatavendrell.cat). Podreu treballar aquesta eina accedint-hi des d’aquest enllaç: https://docs.google.com/presentation/u/0/
  • Realitzarem una presentació personal mitjançant “Presentació de diapositives”.
  • Obrir l’eina “Presentació de diapositives”.
  • Clicar sobre el signe “+”: Crear una presentació nova.
  • Mitjançant l’ús de diapositives (mínim de 3), desenvolupar una presentació personal, on hi aparegui la informació següent: nom i cognoms, l’edat, on vius (adreça completa), el nom dels teus pares i germans/es, el nom de les teves mascotes, les teves aficions, el teu menjar i beguda preferida i la teva pel·lícula preferida. Si vols afegir-hi alguna cosa més, també pots fer-ho.
  • A més a més, afegir-hi tres enllaços de tres pàgines web que t’agradin. Inserir únicament l’URL.
  • Afegir un vídeo seguint les instruccions següents:
    • Clicar sobre la barra d’eines/Insereix/vídeo/afegir l’URL/Selecciona

Afegir una imatge seguint les instruccions següents:

• Clicar sobre la barra d’eines/Insereix/imatge (podeu inserir una imatge que tingueu a l’ordinador o una imatge cercada per la xarxa).

Utilitzeu el format que més us agradi.