MATEMÀTIQUES, LLENGÜES I MEDI (del 20 al 24 d’abril)

Si cliqueu la imatge de Sant Jordi us podreu descarregar les tasques proposades per aquesta setmana:

RELIGIÓ (alumnes que han triat aquesta opció)

Tasca:

Un cop feta la tasca enviar-me un correu a la meva adreça mgranado@escolamartamatavendrell.cat , recordeu de posar nom i curs, podeu fer-ho en una llibreta i fer una foto o en un document de word.

Avui en Jordi està molt content. Aviat serà el seu sant. Li fa molta il·lusió perquè sap que cada any rep alguns regals i que aquells que més l’estimen el feliciten. A casa  seva tothom se’l mira d’una manera diferent. A més, sembla que el seu sant duri uns quants dies perquè la gent està de festa. Tothom celebra Sant Jordi i tots van, amunt i avall, regalant llibres i roses.

ÉS SANT JORDI

• Has regalat mai una rosa? A qui? Per què?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

• Has regalat mai un llibre? A qui? Per què?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

• T’han regalat alguna vegada un llibre o una rosa? Per quin motiu?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Els llibres i les roses són símbols. Quan les persones regalem llibres o roses a altres persones, els volem dir alguna cosa.

• Relaciona les expressions de les dues columnes per saber què volem dir: