ROBÒTICA (del 20 al 24 d’abril)

Una setmana més, seguirem endavant amb l’ús de l’Scratch online (accedint-hi des de l’enllaç següent: https://scratch.mit.edu/).

A més a més, es realitzarà l’Scratch card 6, seguint les indicacions que es donen a continuació en la imatge. Tot i així, estaria molt bé que cadascú ho realitzés de diverses maneres diferents i amb diversos personatges diferents (primer, fer-ho amb el fantasma, i després, amb altres personatges i variacions). Novament, ja que no em podeu enviar les vostres tasques, per tal que pugui veure el que heu fet, mitjançant el correu electrònic dels vostres pares, m’heu de passar el vostre nom d’usuari i contrasenya de l’Scratch (ja que tinc tots els llistats a l’escola). Moltíssimes gràcies.

Haureu d’enviar les activitats de robòtica a: oscar@escolamartamatavendrell.cat