MATEMÀTIQUES, LLENGÜES I MEDI (del 20 al 24 d’abril)

Si cliqueu la imatge de Sant Jordi us podreu descarregar les tasques proposades per aquesta setmana:

* DITA D’ABRIL I SANT JORDI:

Al següent enllaç podeu descarregar-vos el document que necessiteu per a fer un dels exercicis de llengua catalana:

PLÀSTICA

El que farem aquesta setmana, serà elaborar una rosa, per si voleu decorar casa vostra, els vostres balcons, donar-la a algun familiar vostre…..el que vulgueu.

Per fer-la, us deixo diverses plantilles que us serviran d’ajuda per saber com heu de fer-la. Tot i així, agafant un objecte circular, podreu marcar la forma de la rosa. I a partir d’aquí, aneu cargolant-la com una serp.

Els passos a seguir són els següents:

-Prepareu els materials: fulls de papers de colors, fulls en blanc i colors, tisores i cola.

-Agafeu un objecte circular (un CD) i marqueu amb un llapis el contorn, i retalla’l. Un cop retallat, heu d’anar retallant en forma d’espiral tot el cercle (com si fos una serp).

-Posteriorment, agafar la punta de la serp que queda fora, i es doblega tres vegades cap a dins.

-Un cop doblegat 3 vegades, anar-la cargolant com si fos un cargol. Quedarà molt apretat.

-L’orelleta que queda a sota, serà la base de la rosa. Agafem aquesta orelleta, li posem cola, i ho enganxem a una base.

-I ja tenim la rosa feta!

Posteriorment, feu imatges de la feina feta, i envieu-les al correu electrònic que apareix a continuació: oscar@escolamartamatavendrell.cat

RELIGIÓ (alumnes que han triat aquesta opció)

Us proposo unes activitats durant aquestes setmanes.

Primer: Visualitzarem un vídeo  (l’adreça que us deixo a continuació). Un Sant Jordi Diferent: https://youtu.be/alOao4XYN3k

Segon: Et proposo fer uns titelles de la llegenda de Sant Jordi, adjunto unes plantilles que pots utilitzar o et serviran per crear les teves pròpies. Pots fer servir la tècnica i/o els materials que tinguis per casa per decorar-los. Recordeu sempre que   la imaginació no té fi.

Un cop realitzats els titelles em  podeu enviar una fotografia al meu correu electrònic i em poseu el vostre nom i classe, si us plau. mgranado@escolamartamatavendrell.cat

Qualsevol dubte m’ho feu saber.

Us trobo molt a faltar!!!!! una abraçada molt forta!!   ELY