EDUCACIÓ FÍSICA (del 20 al 24 d’abril)

Com sempre us diem, és millor si feu aquestes activitats amb la resta de la família, així tots passareu una estona divertida. Les activitats que us proposem per aquesta setmana són les següents:

• Bitlles casolanes: per fer aquest joc necessitareu ampolles d’aigua buides i una pilota petita. Haureu de fer servir un espai ampli on no hi hagi perill de trencar res. Agafeu les ampolles i col·loqueu-les com si fossin bitlles. Després, llenceu la pilota lliscant pel terra per intentar enderrocar-les. Per fer-ho més complicat podeu omplir les ampolles amb una mica d’aigua, no us oblideu de tapar-les!
  • Búsqueda del tresor: el material que necessitareu seran objectes per amagar com per exemple peluixos petits o altres joguines petites, un paper i un llapis per dibuixar un mapa del lloc on jugarem. Decidiu quins objectes (tresor) utilitzareu. Després una persona els amagarà per la casa i dibuixarà un mapa marcant amb creuetes allà on hi hagi amagat els objectes. Seguidament una altra persona haurà de buscar el tresor amb l’ajuda del mapa.
  • Ball amb globus: per fer aquest joc necessitareu un globus i si no teniu podreu utilitzar una pilota. També necessitareu un aparell per reproduir música. Haureu de jugar en parelles, us posareu el globus o la pilota a la panxa i ballareu al ritme de la música intentant que no caigui el globus.
  • Tragabolas casolà: per fer aquest joc necessitareu els tubs de cartró de paper higiènic o de tovallons, pilotes petites tipus tennis taula, gots de plàstic i celo per enganxar els gots a la vora d’una taula. Haureu d’intentar colar les boles als gots com a la següent imatge:
  • Cançons mudes: Escolliu una cançó que tots sapigueu i comenceu a cantar-la en veu alta. Un de vosaltres serà el director d’orquestra i farà una senyal perquè continueu cantant però en silenci (interiorment); a la següent senyal del director haureu de seguir cantant la cançó en veu alta. Si ho heu fet bé hauríeu de coincidir alhora cantant la mateixa part de la cançó.

Recordeu que em podeu escriure al correu robert@escolamartamatavendrell.cat per si teniu qualsevol dubte, per enviar-me fotos o per explicar-me com porteu aquests dies. Us trobo molt a faltar. Recordeu, quedeu-vos a casa. Una abraçada.