EDUCACIÓ FÍSICA (del 14 al 17 d’abril)

Les propostes d’Educació Física per aquesta setmana són les següents:

1.- Fem un circuit: muntareu un circuit amb diferents objectes que tingueu per casa: coixins, sabates, cadires… fent ziga-zaga, saltant damunt d’un coixí… fareu el circuit, primer, caminant, la següent ronda, gatejant, la següent com una serp, a peu coix…aquí teniu alguns exemples:

2.- Futbol de taula: per a fer aquesta activitat necessitareu una taula, quatre gots, i un tap o xapa. Posareu dos gots a cada extrem de la taula representant les porteries. Utilitzareu els dits per llançar la pilota (podeu fer com a màxim 2 tocs) i intentar fer-la entrar en la porteria contrària. Sumeu un punt per cada gol que marqueu.

3.- Tots amunt: En rotllana asseguts a terra amb els braços enllaçats. Heu d’intentar aixecar-vos tots alhora sense deixar-vos anar. Podeu provar-ho primer mirant-vos cara a cara a la rotllana i després d’esquenes.

4.- Fem cistella: per fer aquest joc necessitareu cubells, caixes o similar i una pilota petita (també la podeu crear amb paper de diari, per exemple). Posareu els diferents cubells distribuïts en fila recta per l’habitació. Decidireu des d’on fareu el llançament. Al cubell que estigui més allunyat li posareu la puntuació més alta i als demés menys puntuació segons estiguin més a prop

(Ex: 20, 15, 10, 5…).

Llençareu 5 vegades la pilota i sumareu els punts que aconseguireu

5.- La cambra fosca: per fer aquest joc no necessiteu cap material, només una habitació sense llum. Com a mínim haureu de ser dues persones. Una d’elles es quedarà fora i l’altra s’amagarà a dins de l’habitació fosca, quan estigui amagat l’altre entrarà i l’intentarà trobar. Vigilareu que a l’habitació no hi hagi cap objecte perillós. Si sou més de dues persones, amb l’ajuda del tacte haureu d’esbrinar qui és. Un altra variant si ens fa por la foscor, el que entri pot utilitzar una llanterna.

Com sempre us animem a fer aquestes activitats amb els vostres familiars, com més sereu més riureu. Podeu enviar fotos vostres fent aquests jocs a l’ espai de trobada del blog de l’escola o al meu mail: robert@escolamartamatavendrell.cat.