TASQUES ESCOLARS

Benvolgudes famílies,

Davant dels vostres dubtes sobre el tema deures/tasques a fer us comuniquem que:

Des del primer dia estem seguint les indicacions del Departament d’Educació que, en tot moment, ens estan dient que el tema dels deures no és qüestió primordial. En aquests moments, és essencial preservar la salut de tots i totes. És possible que altres escoles estiguin posant deures/tasques a fer, però aquesta no ha estat en cap moment la instrucció del nostre Director dels Serveis Territorials, amb el que ens estem comunicant diàriament des de divendres passat per videoconferència. Tot i així, i veient que la situació es pot allargar, ens estem organitzant per tal que els alumnes puguin seguir fent activitats des de casa. Hem d’assegurar que tots els alumnes puguin accedir a les tasques que programem, ja que és possible que hi hagi famílies que, per exemple, no tinguin accés a internet. De moment, estem preparant unes tasques que recomanarem fer. En quant ho tinguem enllestit, us ho farem arribar. Agraïm la vostra comprensió i demanem la vostra paciència. Moltes gràcies!

Per a qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del correu de l’escola: e3010165@xtec.cat

Salutacions cordials,

Escola Marta Mata