RETIRADA DE LA MASCARETA

A continuació trobareu, adjunta, la carta dels consellers de Salut i d’Educació, amb relació a l’anunci del Ministeri de Sanitat sobre la retirada de les mascaretes després de Setmana Santa en espais interiors.

Així doncs, us anunciem que el dimarts 19 d’abril ja no serà necessari aplicar aquesta mesura dins de l’escola i que podrem desprendre’ns de la mascareta.

* IMPORTANT: Els alumnes que fan ús del servei de transport hauran de portar una mascareta a la motxilla ja que aquesta és obligatòria dins de l’autobús.