REPTE MUSICAL (abril)

La resposta correcta al repte musical d’abril és: “Caçafantasmes“.

Enhorabona a tots/es aquells/es que heu encertat el títol de la pel.lícula, i que avui heu aconseguit un nou Oscar (us el donarem al tornar a l’escola):

1. – Maria (5èB)
  2. – Unai (5èB)
  3. — Isaac (5èB)
  4. – Alba P. (5èA)
  5. — Álvaro (1rA)
  6. – Iris A. (2nA)
  7. – Tsion N. (2nA)
  8. — Rober (mestre)

Recordeu incloure el vostre nom i cognoms quan envieu la vostra resposta  ja que sinò no us podem premiar.

Ja teniu disponible el repte musical del mes de maig. Per participar només cal que escolteu l’àudio que trobareu al marge esquerre de la pàgina principal del bloc de l’escola i esbrineu quina banda sonora sona aquest mes. Si sabeu la resposta, envieu-la a través del formulari amb el vostre nom i cognoms. Així de fàcil! Animeu-vos a participar!