A L’ESCOLA PROTEGIM LES DADES

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem les següents infografies sobre la protecció de dades de caràcter personal als centres educatius, les quals tenen com a títol ‘Als centres educatius protegim les dades perquè es respectin els drets’; publicades al web del Departament d’Educació dins l’apartat de protecció de dades personals.

Aquestes infografies són fruit de la col·laboració entre el Gabinet Tècnic −mitjançant el Servei de Projectes Estratègics i Transparència, d’una banda, i el Servei de Difusió, de l’altra− i la delegada de Protecció de Dades. Estan redactades des del punt de vista dels centres i s’han concebut com a material de suport perquè centres, alumnes i famílies coneguin com cal protegir les dades de caràcter personal en les diferents activitats que es duen a terme en l’àmbit educatiu.