PRESENTACIÓ EMPRESA “ECOARRELS”

El passat 8 de setembre es va convocar una reunió de presentació de la nova empresa encarregada del servei de menjador: ECOARRELS.

Els aspectes principals que es van tractar són els següents:

• El canvi d’empresa de menjador suposarà una millora del servei, tant a nivell pedagògic com a nivell alimentari.
  • Ecoarrels es fonamenta en:
    • Oferir productes de gran qualitat (aliments frescos, ecològics, no processats, de proximitat i de temporada).
    • Cuinar els menús in situ, a la cuina de l’escola (no arriben precuinats d’una central).
    • Incloure peix fresc (no congelat) un dia a la setmana.
    • Adaptar els menús a aquells usuaris amb al·lèrgies o intoleràncies alimentàries (dietes vegetarianes, sense porc, sense gluten, sense lactosa, …).
  • El projecte pedagògic contempla que durant el temps del migdia es realitzin activitats i dinàmiques de joc que treballin valors així com alguns continguts relacionats amb els hàbits alimentaris. Mentre dinen aprendran a ser autònoms assumint poc a poc, segons l’edat, càrrecs de responsabilitat. Les propostes de lleure aniran encaminades a fomentar el treball en equip enlloc de la rivalitat.
  • Pel que fa a les mesures Covid s’ha establert que:
    • els alumnes podran compartir pati amb altres grups sempre que facin ús de la mascareta.
    • començaran a treballar l’higiene bucal a partir del 2n trimestre.
    • es faran servir tovallons de paper, enlloc de tovallons de roba.
  • La normativa del menjador es pot descarregar al següent enllaç: FUNCIONAMENT MENJADOR
  • Tots els usuaris (fixes, esporàdics i becats) han de realitzar la inscripció al servei mitjançant el formulari que trobaran a la web https://ecoarrels.cat/wp-login.php; sobretot per informar de les al·lèrgies o intoleràncies alimentàries i per autoritzar l’ús del dret d’imatge i la protecció de dades.
  • El preu del servei de menjador és:
    • Usuaris fixes: 6,33€. Es cobrarà de forma anticipada (mitjançant gir bancari o transferència) entre l’1 i el 10 de cada mes. Es descomptaran els dies que l’usuari no hagi gaudit per motiu justificat.
    • Usuaris esporàdics: 6’96€. Caldrà fer la transferència de forma anticipada, indicant en el concepte el nom complet de l’alumne i la classe, i enviar el rebut a la coordinadora abans de les 10h.

Número de compte: BSCH ES8900494719142616110160

• L’acollida matinal funcionarà igual que el curs passat.
  • Les vies de contacte per consultes o incidències són: