XERRADA HIGIENE BUCODENTAL

Aquesta setmana els alumnes de primer ens hem mostrat molt atents i motivats durant la xerrada impartida per la Carme, de la Farmàcia Mestres. Ens ha parlat sobre la higiene bucal; les càries, els sucres i la importància d’adquirir l’hàbit de rentar les dents per a prevenir futures complicacions.

Han resolt totes les preguntes sobre aquest tema i segur que a partir d’ara els nens i nenes s’empraran a fons, ja que ara coneixen que cada edat té un raspall recomanat (sigui per la seva mida o forma), que els raspalls elèctrics no s’han d’utilitzar fins als dotze anys (la pressió que exerceix en les genives és més gran i pot fer-los mal) i que s’ha de canviar de raspall cada tres mesos (coincidint amb el canvi d’estació).

Per finalitzar la sessió, la Carme ha repartit un dentifrici per a cada alumne i també s’han emportat un necesser que ens ha fet arribar la generalitat. Nosaltres li hem volgut agrair la seva visita, aprofitant l’arribada de la primavera, regalant-li un bonic ram de flors (fet pels infants).